måndag 30 december 2013

Städdags med musiken på högsta volym..

Jag tänkte ta och skriva ett inlägg nu.
Jag sitter just nu framför datorn och lyssnar på musik.
Inte vilken musik som helst utan extra bas låtar.
Kan säga att hela huset "vibrerar" lite av musiken.

Idag eller ikväll ska jag städa. Kul.. eller hur??
Hur som helst så behövs de verkligen.
Bara jag kommer i gång så är det inget problem.
Har hittat en bra spellista så att städningen ska bli
lite roligare och fram för allt gå lite snabbare.

Jag kom annars på att jag ju äger två datorer nu..hahaha
Jag har ingen aning om vad jag ska göra med den.
Kanske jag ska ha kvar den för att ladda ner musik på.
Nu ska jag ta itu med att rensa skrivbordet så jag kan se
lägga datorn någonstans igen och inte behöva ha den på
golvet när jag inte använder den.

Någon som frivilligt vill städa mina skåp och lådor????



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...