tisdag 9 juli 2013

Lite text

Tänkte ta och skriva några rader hit.
Jag vet inte var jag ska börja men jag mobil bloggar så de blir längre inlägg sen när jag startar datorn. Men jag åker ju till stallet minst en gång i veckan ibland fler gånger. Så egentligen har jag en del att skriva om men de sparar jag tills jag tar och startar datorn. Men veckans planer ser väll ut som förr bara att jag gör maten.. men nu ska jag fundera ut va jag ska skriva om i nästa inlägg och fundera på vilken dag jag ska ta med kameran. Ska kanske dit i morgon så om de inte regnar tar jag med den då annars får jag ta den en annan dag. Men jag tänker inte skriva mer via mobilen nu eftersom de tar längre och de är roligare att skriva via datorn :) Men jag skriver inom kort om de två veckorna som har gått i ett annat inlägg. Men ni ska ha en bra tisdag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...