onsdag 10 juli 2013

Del 1

Nu när jag för en gång skull starta datorn så tänkte jag ta och skriva de intressantaste om de två veckorna som gått. Kommer att komma i delar så inte inlgget kommer bli så långt. Jag börjar från början, men skriver endast de dagar jag kommer ihåg vad jag gjorde..

Datum: Fredag 26.6
Den dagen åskade de hela dagen så man kunde inte göra så mycket. Skulle också ha haft lektion den dagen men den blev flyttad.

Datum: Lördag 27.6
Jag hade ridlektion men åkte före för att sadla och tränsa hästar och leda på sista lektionen. Jag red på Ressu. Så dit gick min förmiddag. Resten av dagen gjorde jag inte så mycket.

Datum: Tisdag 2.7
Jag hade ingen ridlektion men åkte till stallet för att hjälpa till. Jag sadla ponnyer och hjälpte till på första lektionen. Sen så skulle jag sadla en häst till den sista lektionen. Efter alla lektionerna så skulle alla hästarna ut i hagen. Sen hem igen.

Datum: Torsdag 4.7
Jag hade lektion åkte tidigare till stallet för att sadla och hjälpa till på första lektionen, kul att leda ponny i ösregn ;). Sen red jag lektion efter på Ressu. Han hade även väldigt lös sko så den ramla av i leran :P Men allt gick bra.

Datum: Fredag 5.7
Jag och mamma var till travbanan för att kolla på travet :) Sen senare på kvällen skulle jag till kusin och sova över.


Denna veckas program kommer i ett nytt inlägg :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...