torsdag 16 maj 2013

Nya planer..

Jag har nu nya planer som jag ska avslöja någon gång. Min sommar kommer att bli en super sommar som kommer att innehålla: Hästar i massor och då menar jag inte bara ett ridläger utan nu menar jag mer än så mer om de senare, sen en hel del fotografering och nu inte bara på ridläger och nån ända tävling utan mer än så hela sommaren ska jag ha med mig min kamera och fota sen ska jag försöka uppfylla mina planer inom fotograferingen också mer om detta senare, sen ska jag också försöka att njuta. Jag kommer att försöka att uppdatera så bra jag kan över sommaren antagligen många mobil inlägg eftersom jag inte kan ha med mig datorn överallt ;) Jag ska nog snart visa min bilder från tävlingen när jag orkar ta och kolla vilka som blev bra som jag kan visa. Nej nu ska jag avsluta och göra nått vettigare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...