onsdag 15 maj 2013

Jag lever ;)

Haha.. jag tänkte bara skriva nåt hit men vet inte vad ;) Nåja, nu är de bara två hela veckor kvar av högstadiet då. Vilket ska bli skönt. Jag längtar till sommaren och mina planer. Har även kommit på en idé till. Men de kommer jag inte skriva om nu. Så här lite kort så var jag och fotograferade på en hopptävling så de gjorde jag på min födelsedag ;) Sen ikväll har jag skickat en massa bilder till de som ville ha :) Ska kanske visa några här. Men de får bli en annan gång när jag orkar starta datorn :P Nu ska jag ta och gå och sova så man orkar med en ny tråkig skoldag ;) Men mera uppdatering sen med bilder. Har även hittat en super fin häst som är till salu :) Men skulle inte ha tid med en häst just nu i alla fall inte mer än en sommar eftersom jag ska på nya äventyr haha ;) nej nu ska jag sova. Ni får ha de så bra :)

1 kommentar:

Skriv en kommentar...