torsdag 14 februari 2013

Tävling...

Jag tänkte ha en tävling här på bloggen. Den går till såhär: jag lägger upp en bild på ett paket och den som gissar rätt vad de är i paketet kommer att få skriva ett gästbloggsinlägg på min blogg. Man måste inte ha en blogg för att vara med.
Gör såhär:
Skriv på sin blogg/facebook att du " jag är med och tävlar om en gästbloggning hos Sofia" där du länkar/taggar mig med bilden på paketet.
Sen kommenterar du på detta inlägg att du är med och tävlar och länkar inlägget eller om du lagt det på facebook så länkar du bilden så jag ser att du har gjort det.
Skicka också i kommentaren vad du tror de är i paketet och din e-post adress så jag kan kontakta den som har vunnit.

Kommentarerna kommer inte att visas. Om ni vill ha e-posten hemlig.
Lycka till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...