fredag 15 februari 2013

Presentation och liten bildbomb...

Här kommer en presentation av bloggaren!
Jag som sitter här framför dataskärmen och skriver om mitt liv i text och bilder på denna blogg heter Sofia. Jag är 15 år och blir äldre varje år den 14 maj, om man ska vara exakt så om 88 dagar så blir jag 16 år. Jag bor i Finland, i en liten by i Österbotten. Jag gillar att fotografera och jag fotograferar hällst häster, hundar, katter och naturen. Jag fotar med min system kamera en Canon EOS 550D till den har jag tre objektiv och även två kamera väskor. Jag gillar också hästar och har hållit på inom ridsporten nu i 7 år. Jag gillar även att umgås med mina vänner. Jag kommer att blogga om vad som händer i mitt liv, mina funderingar, ni kommer även att få ta del av bilder och så får ni delta i tävlingar som jag kommer att ha på bloggen. Hoppas ni gillar min blogg och vill fortsätta att följa den :) Nu bjuder jag på lite bilder som jag har tagit, dock inte den som jag är med på.                                                                                                                       
                                                                      Lufsen vår hund
                                                                  Fjording
                                                                     Shettis
                                                                        Finskhäst
                                                        Kör en amerikansk travare
                                                                       Ardenner
                                                                 Idol-Daniel
                                                               Idol-Geir
                                                                         Jag
                                                             Amerikansk travare
                                                              Utsikt från sommarstugan
                                                                Regnbågen
                                                               Dressyr tävling
                                                                  Shettis med tomteluva

1 kommentar:

Skriv en kommentar...