tisdag 14 juli 2015

Bloggpaus...

Tjenixen, jag tänkte meddela vad som kommer hända med bloggen. Jag har halvt förträngt att jag har en blogg och delvist glömt bort den. De är skönt att skriva ibland och en annan dag känner man att man måste skriva nått. Så jag har tagit mitt beslut. Jag kommer att ta en ordentlig paus, i alla fall till augusti. Jag kommer ha kvar bloggen dock men inga inlägg kommer upp, kanske nått enstaka ifall jag måste skriva av mig. Men härmed har jag bloggpaus. Jag kanske har motivationen på topp tills augusti och kanske fortsätter då eller så lägger jag ner bloggen helt. Men eftersom jag inte vill lägga ner den så ska jag prova med en bloggpaus först.

Tills dess hoppas jag ni får en bra sommar och att värmen vill titta fram också i alla fall solen. Jag har i och för sig redan haft "bloggpaus" men jag tänkte också informera detta så ni är medvetna om att jag lever eller nått i den stilen. Dels börjar jag få tillbaka motivationen så jag hoppas den är helt tillbaka tills min bloggpaus är över, vi ses i augusti igen!

Bilden tagen på båten mellan Åbo och Stockholm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...