lördag 11 april 2015

Fint väder och en liten resa...

Tjabaluba, ja då var de lördag idag då. Veckan gick lite trögt men annars så var de väl en bra vecka. Nu är de helg och de är skönt att få vara ledig lite. Igår gjorde jag inte så mycket. När skolan var slut så gick jag in till stan för att vänta på att mamma skulle hämta mig. Sen gick vi och handlande och sen hem. Sen spenderades kvällen framför tv:n. Nu idag har vi varit en sväng till Vörå. De händer inte ofta man åker dit. Aldrig varit i Vörå vad jag kommer ihåg bara kört igenom där när vi var med bussen ner till Helsingfors. Så nu var de gjort,varför vi var dit så var för att åka och kolla på en sak. Ni får hålla utkik på vad de var för antagligen kommer de upp på bloggen inom snar framtid. Jag är taggad så jag hoppas att en vecka går fort nu. Så de var de som har hänt. Fint väder är de ute i alla fall så de är ju bra. Nej nu ska jag göra nått. Hoppas ni får en bra lördag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...