måndag 1 december 2014

Välkommen december...

Bloggen har fått lida lite nu igen. Men jag har egentligen inte så mycket att säga.

Torsdag: Skola, och jag packade de sista produkterna
Fredag: Försäljning, café besök, hem
Lördag: Jag var till C i några timmar och fotade och planerade
Söndag: Tog de lugnt
Måndag: Skola och nu tänker jag ta en filmkväll och prova en ny tesort som jag inhandlade igår.

De var de i korthet. Vid C så fota jag till ett projekt och mysbilder, sen planera vi sommaren och sen satt vi och prata hela kvällen lång. Vi provade även ett julte, om man gillar typiska "jul kryddor" så gillar man nog jultet. Nu tänkte jag prova på Strawberry cupcake som jag köpte igår och se va de får för poäng. Hittills leder citron teet i min samling. Jag måste också inskaffa någon till sort så jag kan variera. Te kan man inte få för mycket av när de kommer till olika smaker. Te smaker kan man variera mer än kaffe smaker eller hur?? Jag har även lärt mig gilla te utan att ha lite mjölk i, dehär med socker i te har jag inte fattat mig på än. De smakar ju bara sött då. Nej, jag föredrar varmt vatten och tepåse inget annat. Skulle jag varit smart skulle jag tagit med minneskortet så jag skulle få nerladdat alla bilder på kameran men nej de har jag hemma. Nåja kanske jag minns de på fredag.
Nu ska jag koka upp vatten och avnjuta till en film. Mitt i allt kommer jag skriva mer om te smaker/sorter i ett annat inlägg. Hoppas ni får en bra start på december månaden.
Tänk att de är bara 23 dagar till julafton och jullov om 19 dagar. Hjälp vart vad tiden rusar iväg nu.
Sneak peek på produkter jag säljer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...