lördag 6 december 2014

Julklapp shopping...

Ännu hinner jag innan de är lördag ;) Min dag har varit bra. Först tog jag lite sovmorgon, sen jobba jag med företaget. Sen var de julklapps shopping som stod på schemat. Jag åkte dit och mötte upp M och så började vi med vårt sökande. Vi klara de galant i år. Vi börjar bli proffs på det här nu ;) Men de var väll de jag gjorde idag. Jag fick fixat alla julklapparna. Men en produkt som jag köpte var sönder och märkte de först när jag kom hem så jag ska försöka få en ny. Annars om nån har missat så blev Lisa Ajax årets idol vinnare. Nu ska jag ta och avrunda denna dag. I morgon är de Finlands nationaldag så då är allt stängt. Så antagligen får jag svar först på måndag om jag får svar.
Sen kommer ju Hobbit ut den 10 december så då blir de väll att åka och kolla den någon dag. Men de var nog allt. Hoppas ni haft en bra fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...