torsdag 2 oktober 2014

Många tankar i lusten nu...

Hej på er! Igår satt jag och funderade på hur jag ska uppdatera bloggen regelbundet. Dock stod de rätt så stilla i huvudet men jag kom fram till att jag uppdaterade bloggen rätt så bra igår. Så jag tänkte att ni skulle få va med på ett hörn och bestämma om vad ni vill läsa om. Inom kort kommer jag att lägga upp en undersökning i menyn till höger där ni kan rösta om vad ni vill läsa om.
Kan ju också meddela att jag håller på att fixa lite med bloggen också. De kanske syns också. Men inom denna vecka är allt i sin ordning igen och jag hoppas att jag blir nöjd. Men de var de jag skulle säga. Dock kommer jag hem senare idag så bloggen kommer att stå tom tills i morgon om jag inte hittar en dator och tid över så jag kan blogga. Jag har många ideér men de kommer ta sin lilla tid att få dem att gå igenom. Sen måste jag ju fixa lite med mitt företag också och rita en fin logga och sånt.
Jag har sån blogglust så jag skulle kunna sitta timmar och bara jobba med bloggen just nu. Hoppas att de håller i sig en längre tid också. Nej om jag skulle återgå till de jag egentligen skulle göra och fundera mer på bloggens framtid sen. Kan vara lite borta ibland ;) Hoppas ni får en bra torsdag.

Första jackan jag skulle kunna ha på mig utanför stallet också ;)
Från Hööks, klicka på bilden för att komma till deras hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...