tisdag 2 september 2014

Fota mer, ridning...

Jag har inte egentligen något att skriva om men jag tänkte nu i alla fall få ner skrivet nått. Jag satt och fundera på om jag borde ta och uppdatera bloggen med lite höst bilder. Men då måste jag först ut och fota. Dock hade jag lust idag men jag kom mig aldrig ut innan de blev för mörkt men om jag har tid i morgon så kanske jag tar en foto runda då. Annars har jag inga speciella planer förutom på lördag då vi ska på förlovningsfest och på söndag så kanske jag kommer mig på hästen igen. Var ett tag sen. Dock har jag inte börjat med ridlektioner ännu efter pausen i sommar men jag vet inte om jag har någon lust att rida lektioner för tillfället. Jag gillar nog mera att rida på egenhand eller med än vän. Dock är väll båda R:en inte i ridbart skick. R är väll pensonerad tror jag (dock inte säker) och andra R har en skada. Så vete tusan vem jag skulle rida då, möjligtvis V eller S. De är nu jag saknar K. Skulle vara så roligt att åka på en skogstur i nån timme och bara slippa tänka en stund. De är de jag tycker mest om med ridningen man tänker inte utan man bara är i nuet. Dock måste man tänka mer när man rider på lektion för då ska man ju rida olika övningar. Men jag ska kolla med A hur de är om jag över huvud taget får någon plats. Annars måste jag hitta på nått annat sätt.

Nu ska jag sova och sen blir de jobb som väntar i morgon. Tjoho, hoppas min hosta inte är på host humör och att snuvan inte kommer tillbaka. Sen får halsen hålla sig i skick också. Tror ni kan gissa vad de kommer för bild här nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...