fredag 22 augusti 2014

Jobb, jobb och mera jobb...

Ny dag nya möjligheter eller nått i den stilen. Idag är de då fredag vilket betyder att jag har praktik och helgen väntar. Jag har suttit med en massa papper och exel som ska stämma och jag känner på mig att de kommer ta en stund det här innan jag är klar. Lite de som är meningen också tror jag, att de ska ta länge så jag har nått att göra. De är kaffepaus och jag som dricker så mycket kaffe tänkte ta och uppdatera bloggen lite så länge. När jag har pauser får jag kolla sociala medier och göra privata saker så man kan ju passa på att blogga lite på samma gång. De som är skönt är att man har hela 45 min på sig att äta och de brukar lämna en stund över att surfa lite innan man återgår till verkliga livet hahah.. Nej men de är mycket att göra via datorn och massa papper så de gäller att ha ordning på allt och inte ha alla papper lite huller om buller. Sen fick man en ny uppgift om man blir klar vilket jag inte tror jag blir idag heheh. Alla borde prova på att göra de här för att kolla hur bra nerver man har :P och om man kan ha ordning på alla papper och inte blanda ihop nya resultat med gamla. De här med att söka statistik låter väll inte så svårt men prova så får ni se. Tror de var allt. Ska sitta här i ca 4 timmar ännu sen blir de en timmes paus om man räknar ihop matpaus med kaffepausen. Dags att fortsätta med att printa ut papper och ändra siffror som man aldrig hittar :P Ha en bra fredag. :)

Skulle inte sitta helt fel med en ridtur nu på denna häst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...