måndag 14 april 2014

Gaah...hur ska jag göra...

Måndag idag då. Jag uppdaterade inte i helgen på grund av att jag kom hem sent på lördagen och på söndagen så orkade jag inte blogga. Men jag ska se om jag bloggar när jag slutar skolan eller om jag berättar när jag har tid.

Jag kom annars på att jag måste ut från internatet kl: 15.00 på torsdag men jag slutar först 15.30.
Hur tusan ska jag göra då för att få hem allt jag ska ha under påsken. Jag har ingen lust att ta med allt till skolan. Gahh..nåja jag måste väl prata snällt med någon lärare om att jag skulle få sluta tidigare så jag hinner in åtminstone. Måste tänka på saken.

Just nu har jag rast. Men jag har inget bättre för mig så jag sitter och bloggar. :P Ska minnas att lämna in en lapp också innan veckan är slut. Alla har är väl typ ledig torsdag-måndag, men nej inte jag, är ledig fredag-tisdag. Så när alla ska upp på tisdagen så får jag sova ännu någon timme.

Jag har inget mer att skriva om just nu så jag ska väl ta och avsluta här då.
De får bli en bild från google denna gång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...