fredag 14 mars 2014

Tips att zooma in och ut bilden...

Jag tänkte informera angående headern.
Om headern är "för" stor så kan du zooma ut datorskärmsbilden.
Så gör du de:
Håll in Ctrl och tryck på minsustäcknet (-).
De gör att du får hela headern att synnas.
Vill du sen zooma tillbaka så gör du på samma sätt.
Håll in Ctrl och tryck på plustäcknet (+).
Då zoomar du in bilden igen.

Just nu sitter jag i skolan.
Jag har en lektion kvar sen slutar jag för dagen.
Jag började 08.00 och slutar 10.45.
Tävlingen kommer upp under dagen så håll utkik.
Alla kan vara med.

Om jag hinner så kommer den upp runt 12-tiden annars kommer den upp ikväll.
Måste se när jag hinner blogga.
Nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag ha en lektion till IT.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...