torsdag 6 mars 2014

Golv som is..

Jag har inget att göra så jag tänkte ta och skriva ett inlägg här.
Min vecka har väl varit okej.
Har många inlämningsarbeten/slutarbeten som ska inlämnas.
Jätte roligt eller så inte.

Denna vecka har jag även menat ramla minst 10 gånger p.g.a. att 
mitt golv på ett ställe är halt som is. Vilket är väldigt konstigt.
Golv brukar väl inte vara halt eller?
Aja men men behöver inte gå raskt får att ramla där.
Väldigt mystiskt golv, och så är de bara på ett ställe.

Sen invigde jag mina höst skor idag.
Köpte dem förra året, och jag gillar dem enormt mycket.
De blev en allt konstig "vinter" i år. 
Snön kom först i november/december någon gång och den smälta bort helt,
eller ja nästan redan i februari. Så nu är de den 6:e mars och de är som i maj.
Men de har jag inget emot.

Annars ska jag till stallet på lördag, äntligen säger jag bara. 
Nu slutar min "vinter"paus.
Jag ska kolla lite videor på yt och sen kolla lite hemsidor som jag har upptäckt.
Men ni får ha det så bra så hörs vi.

KAJ
(kopiera inte mina bilder)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...