torsdag 26 december 2013

Nyårs planer

Jag har nu kommit på vad jag ska laga för mat på nyår för mina Kronoby tomtar.
Vilket är bra, du ska jag bara komma på något att göra och sen städningen kvar.
Jag tror jag ska göra nått typ av spel eller så nått annat. Jag måste se vad jag hittar på.

Jag ska nu ta och utforska datorn lite mer, från att ha Windows Vista till Windows 8 är en väldigt stor skillnad så jag har inte kommit underfund med var saker och ting är ännu.
Jag kan skriva ett inlägg senare om mina datorer, min mobil, mina kameror och min surfplatta.

Nu ska jag ta och avsluta detta inlägg så skriver jag mera senare.
Jag har lite idéer på vilka inlägg som ska komma upp på bloggen.
Men i morgon så ska jag till Vasa för att hälsa på mormor och även sväng på rean.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...