måndag 2 december 2013

Besluts ångest till 110 %

Ja, jag har beslutsångest. Jag försöker komma fram till vilken dator jag vill ha.
Jag har dessa krav:

  1. Ska vara en bärbar dator, inte en stationär.
  2. Helst av märket Acer eller Packard Bell.
  3. 15,3-17,8 tums skärm, nått där emellan.
  4. Ljusblå, champagne, vit eller svart färg.
  5. Ska finnas uttag för usb, för högtalare och för nät sladd åtminstone.
  6. Ska ha siffror på höger sida på tangentbordet (ett måste).
Jag tror jag fick med de mesta. Jag har hittat fyra stycken MEN,
jag kan inte bestämma mig för vilken jag vill ha. 
Jag tror att en inte säljs längre åtminstone har jag inte hittat den på någon finsk sida.
Sen har jag bara hittat en annan på en sida som man måste beställa ifrån och de vill jag inte.
Sen skiljer det lite över 100 € mellan en dator som är av samma modell men skiljer endast på färgerna.
Så jag kan inte bestämma mig.

Jag ska antagligen till "stan" på torsdag efter skolan och se om de hjälper.
Eller så kanske jag hittar en helt ny som jag vill ha, vem vet.

Nu ska jag hitta på något att göra. Innan jag ska gå och sova.

Min dag ser ut såhär:
Börjar 08.00: Bokföring
                     Bokföring
                     Gymnastik
                     Bokföring 

Kan de bli bättre eller??? Skit kul med bokföring eller så inte.
Nån som vill ha bokföring i morgon????





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...