onsdag 25 december 2013

Bästa julklappen!

Min bästa julklapp var nog datorn.

Jag har suttit och funderat på vad jag ska hitta på för program på nyåret för mina Kronoby tomtarna.
Nåja jag ska väl komma på något till slut. Har ni några idéer så kommentera gärna.

Sen har jag ju huvudrätten kvar också. Som jag inte ännu har kommit på vad jag ska laga.
Ska ta och söka lite inspiration tror jag.

Men har inte lust att göra nått just nu..
På grund av många saker men speciellt en person..

Nu ska ja ta och göra nått så jag slutar att tänka blir bara värre då..
Jag har tänkt många gånger skriva ett inlägg om en viss person men jag vet inte om de är någon idé nu!
Jag måst helt enkelt vänta och se hur de blir. Om de går bra skriver jag antagligen, om inte skiter jag i de.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...