onsdag 28 augusti 2013

Ridlektion, vantar och Jakobstad..

Ja lovade ju att bild bomben skulle komma idag så jag håller på att ladda upp bilderna på datorn nu.
Så de kommer när de är på datorn och jag valt vilka som ska få komma upp på bloggen.
Jag var ju och red i söndags och jag red då på Roope och hade med min en vän som fotade.
Jag tyckte lektionen gick helt okej tyckte att galoppen var den som gick bäst.
Jag missa en tävling på grund av att jag nu mera "bor" i Jakobstad vilket inte alls var roligt. Nåja kanske jag kan försöka nästa sommar att åka med på tävling och kanske även tävla vem vet. Men de skulle vara nästa sommar de.
Ikväll är det spotlight här i Jakobstad, fråga mig inte vad de är för jag har ingen aning ;) Jag har ca 1 km in till själva centrum så om jag skulle ångra mig och vill gå dit så är de inte så långt. Annars sluta jag 12.40 idag vilket var skönt. Jag fick besök av C hit efter skolan och sen gick vi in till centrum, där vi käkade varsin bakelse. Mysigt värre ;) haha nej de var inte speciellt mysigt.
Jag har inget att skriva om eller jo.. jag har börjat virka vantar igen. De var ju intressant, jag vet men jag virkade en vante på 4 timmar nytt rekord :D haha ja men jag var tydligen 1 timme snabbare denna gång.
Jag har även funderat på en grej men först måste jag veta om de finns intresse.. Men jag har ingen aning om hur jag ska kunna undersöka detta. Kanske starta en ny blogg om de och annonsera ut på Facebook. Vad vet jag. Kan skriva ett inlägg hit och se vad som sägs om min idé. Fast då måste ni också kommentera va ni tycker annars är de ingen idé.. Nu blev det här inlägget lite längre än jag tänkte skriva men ni har ju bara mer att läsa då eller..?

Nu ska jag avsluta här och så ska jag fixa bild bomben och min idé inlägget ;)
Ha de gött :)
Bild från sommarstugan

Basisten i Sturm und Drang ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...