torsdag 29 augusti 2013

Buller, ridbana & Ressu..

Tjaba tjena hallå!
Jag har inte mycket att säga men tänkte nu få skrivit ner några rader i alla fall.
Just nu hör man buller och bong där ute.. eller de håller ju på att bygga ca 400-500 meter härifrån så ibland hörs de ljud därifrån. Annars så gör jag inte så mycket, lyssnar på musik och virkar vantar. De är typ de jag gör om dagarna ;) eller ibland gör jag också annat.
Ja, men i morgon så ska jag på ridlektion fick jag reda på i morse. Ska rida på Ressu de var inte så jätte länge sen jag red honom ändå. Jag ska rida honom från stallet till ridbanan och sen rida lektion på ridbanan på honom. Ska bli roligt, har ridit rätt mycket i terräng den senaste tiden så man är lite ovan att rida runt runt hela tiden på ridbanan men de ska nog gå de med. Nu ska jag fortsätta att virka lite till och sen får jag se vad jag hittar och på.
Ha de gött :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...