onsdag 17 juli 2013

Here we go!

Tänkte ta och skriva ett inlägg nu när min dator vill samarbeta.

Såhär ser veckans planer ut:
Måndag: Städa hela rummet till och med garderoben.
Tisdag: Dagen då köksfönstren skulle bytas.
Onsdag: Ska bytas fönster i mitt rum. Jag har även ridlektion.
Torsdag: En vän kommer hit, kanske till stallet.
Fredag: Jag och min vän ska till stallet för att utfodra hästarna på morgonen.
Lördag: Jag ska utfodra hästarna på morgonen.
Söndag: Jag ska utfodra hästarna på morgonen.

Två av dagarna ska jag och rida på Roope. Vet inte säkert vilka dagar ännu.

Jag väntar tills jag kan åka in till Karleby. Jag har gjort en lista på saker jag behöver/vill ha och här är den:
1. Nått hemligt som jag inte tänker avslöja ännu ;)
2. Ny hårddisk till datorn
3. Tre ramar till teckningarna N ritat
4. Kanske en ny väska tills hösten (om jag hittar en jag gillar)
5. Nya svarta jeans

Längre har jag inte kommit ännu. Men de blev ett "list-inlägg" denna gång. När jag fixat ny hårddisk ska jag ladda upp några bilder på bloggen från när jag fota hästarna.
Jag kommer säkert skriva ett inlägg om vad som hänt denna vecka. Men nu ska jag ta och avsluta detta inlägg. Ni ska ha det så bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...