lördag 6 april 2013

Lördag?

Jag har lust att slänga in ett inlägg så får ni veta lite vad som händer.
Jag är helt borta känns det som, jag har inbillat mig själv om att de är söndag idag. Men jag har en förklaring också. I torsdags så när jag vaknade kände jag att jag hade lite ont i halsen men jag tänkte att de är inget så jag åkte som vanligt till skolan vilket resulterade att jag höll på att somna hela tiden. När jag var hemma så var halsen jätte sjuk och jag gick och la mig och somnade. Sen prövade jag febern och den var 38 grader så jag var hemma i går från skolan. Jag sov från 21.15 till 14.32 jag vet inte när jag senast ha somnat före halv tio. När jag pröva febern igen så hade jag stegring men halsen var inte bättre kunde knappt svälja nåt. Men idag tror jag att jag är feber fri och halsen är bättre. Men jag missade min ridlektion och att åka till stallet på grund av febern. Vilket inte var roligt. Nu ska jag försöka få bukt på min huvudvärk som har förföljt mig sen torsdagen. Så har ni tips på hur man får bukt på huvudvärk och halsont så kommentera gärna. Nu ska jag endera sova vidare eller kolla någon film. Men jag vet inte vilken film de skulle vara ;) sen ska jag kolla lite vad jag vill ha till födelsedagspresent och vad jag ska inhandla från Haparanda (hööks). Hoppas ni får en skön lördag alla.

1 kommentar:

  1. Huvudvärk: Burana, mörkt, svalt, tyst ;) (jag brukar ju ha en del jag...)
    Jag slipper KANSKE med till Haparanda iaf... Skulle verkligen vilja komma med! :)

    SvaraRadera

Skriv en kommentar...