onsdag 3 april 2013

Bloggpaus/lägga ner..

Jag har inte uppdaterat eftersom jag inte har haft lust. Men jag har funderat på att endera lägga ner bloggen eller ta en bloggpaus. Just nu har jag inte lust att blogga, av olika anledningar. Ja, jag tänkte bara säga de. Skriver hur de blir med bloggen när jag vet. Troligtvis bara en längre bloggpaus.

Hoppas ni har haft ett skönt påsklov. De hade jag :) Jag var även och fotograferade i söndags fotade först natur sen åkte jag till stallet och så fota jag hästar. Jag blev riktigt nöjd med flera bilder på hästarna. Nu kollar jag på tv eller nästan jag hör även på musik så ;)

När jag kommer tillbaka från min bloggpaus så kommer jag skriva lite om vad som har hänt och så kommer en bildbomb. Hoppas ni får en fin vår och nu är det inte länge kvar innan sommaren är här :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...