fredag 22 februari 2013

Sportlov

Nu är det äntligen sportlov och detta innebär också att jag har endast en period kvar av grundskolan :) vi hade en chill dag idag. Vi hade en försenad vändags fest. Först skulle vi klara av olika uppgifter och sen läste några upp kärlekspost som man hade fått skriva på vändagen. Vår klass vann i årskurs 9 :)
Så nu har man en vecka sportlov. Vad ska man hitta på? Jag i heljen och på måndagen har jag program. Såhär ser de ut:
Fredag(idag): städa garderoben
Lördag: fortsätta städa garderoben och på kvällen och se på en revy :)
Söndag: måste jag vara klar med all städning i mitt rum.
Måndag: åker jag med en kompis till Tammerfors och shopaa :) och nej vi hitta inget närmare ställe att åka till :P eller i och för sig så finn de ju nog men roligare att åka längre bort där ingen vet vem man är ;)
Såhär ser mina dagar ut, resten av sportlovet har jag ingen aning om vad jag ska göra om någon har nåt förslag så kommentera gärna. :) Nej garderoben städar ju inte av sig själv vilket den borde göra... Vem har inte kommit på en själv städande garderob??? Nåja, om jag börjar nu så är jag kanske klar fören måndag :P hoppas ni hittar på nåt roligare än att städa. Ha ett skönt sportlov för ni som har de nu. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...