söndag 24 februari 2013

Hej bloggen

Ja, då var det söndag idag. Kan berätta lite kort om gårdagen.
Efter jag hade spelat xbox så bytte jag kläder och åt hemlagad pizza. Sen åkte vi iväg till revyn, där var många kända personer. Även min kompis från Kronoby var där. Revyn var nog braenligt mig. När jag kom hem kolla jag slutet av melodifestivalen, när de var slut bestämde jag mig för att ta itu med garderobstädande. Jag var klar kl: tolv då var garderoben städad men nu har jag bara att plocka allt på sin årdning som ligger på golvet. Så de ska jag göra idag. Sen ska jag också plocka fram kläder tills i morgon och så ska jag kolla vilken väska jag ska ha med. Jag har ganska många att välja mellan och då snackar jag inte om 5-6 st utan närmare 20 st väskor. Vissa är gamlare och nån har jag inte använt så jaa.. om nån har väsk brist så hör av dig till mig ;)  
För några dagar sen tyckte jag att jag inte hade några andra strumpor än vita och vita strumpor rekomenperas inte i skolan så jag vistte int va jag skulle ta, men nu när jag städade skrubben så hitta jag en hel korg me strumpor så nu går inte lådan fast vilket gör att den är överfull och jag har ännu strumpor på golvet som ska i lådan. Jag har ett problemkan man säga. Men ska prova sårtera lådab så kanske allt får plats. Detta blev ett ointressant och långt inlägg men ni som orkar läsa detta så får plus i kanten och ett kalle anka mäkre :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...