onsdag 27 februari 2013

Dålig uppdatering

Jag kom på att jag inte har skrivit nåt sen i måndags hehe... Ja, men jag har inte gjort så mycket än att shoppat. I måndags kom jag hem med lite saker så lite nytt har man nu. Sen i tisdags så gjorde jag ingenting. Vilket var skönt de med. Idag så var jag och kolla på en ny skåp och sen på bio. Så dit gick min onsdag. Shit de är onsdag och de innebär att de är bara fyra dagar kvar av sportlovet. Jaja va kan man. Nu ska jag kolla om jag hittar nåt intressant att lägga upp på bloggen sen ska jag väll kolla tv och sen och sova. Detta blev kanske tråkigt inlägg men jag har inget intressant att komma med så då blir de tråkiga inlägg också. Sen är jag på mobilen så jag har inga vettiga bilder jag kan dela med mig av. Kommer kanske ännu upp ett inlägg inatt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...